Tools
Wat zijn tools?
In Dewi online zijn handige tools geïntegreerd. In deze tools komen de features samen die door u zijn ingericht in de backend. Hierdoor is het gebruik van Dewi online eenvoudig voor klant, medewerker, en manager. Alle tools zijn naar persoonlijke wens in te richten om een eigen customer journey te creëren.
Lees hieronder meer over de diverse tools die wij bieden.
Klanten app
Medewerker portal
Kassa
Website
Online Betalen
Debiteurenbeheer
Toegang
Klanten app
Klanten app
Met Dewi online kunt u gebruik maken van de Dewi app naar eigen invulling.
Wilt u meer extra’s? Dan is er de mogelijkheid voor een White label app. Beide app’s zijn met logo’s en kleuren zo vorm te geven zodat de juiste look en feel bij de klant terecht komt.
In de klanten app komen alle processen voor de klanten samen zoals ze zijn ingesteld in de backend door u. Klanten gebruiken hun eigen gebruikersnaam en email om in hun eigen omgeving te komen. Hier kunnen ze zelf alles regelen zoals voor hun is ingesteld. Klanten hebben ook de mogelijkheid om via een website bij hun omgeving te komen, door middel van een webapp.
Klanten app
- Standaard of White label app
- Website log in
- Eigen gebruikersnaam/wachtwoord
- Familie functionaliteit (in ontwikkeling
- Reserveren
- In te stellen stijl, d.m.v. foto’s, kleuren en lettertypes
- Klant specifieke functionaliteit
- Vestiging specifieke functionaliteit
Medewerker portal
Medewerkers web-portal
Door middel van het handige medewerker webportal die te gebruiken is op een smartphone of tablet, hebben uw medewerkers alles binnen handbereik. Hun persoonlijke rooster, de afspraken, specifieke deelnemer van een les en taken zijn snel zichtbaar. Aan de hand van de rechten die aan een medewerker zijn toegekend kan de medewerker bepaalde additionele acties verrichten in de online medewerkers omgeving.
Medewerker portal
– Werkt handig op mobiel device
– Overal inloggen
– Persoonlijk rooster, afspraken en taken
– Specifieke functionaliteit per medewerker door rechten
Kassa
Kassa
Dewi Online beschikt over een uitgebreide kassamodule, waarin zowel de receptiefunctie als de Horeca transacties kunnen worden afgewikkeld. De module is rechtstreeks te benaderen via een aparte URL die ook op een iPad en andere devices werkt; deze aparte URL is nodig omdat de rechten van kassatoegang in de praktijk vaak anders zijn dan in de online omgeving. Iedere medewerker heeft een eigen pin-inlog. Op de kassa kunnen zowel reserveringen, horecaproducten als openstaande vorderingen betaald worden. De kassa beschikt ook overeen tafel-module en onze nieuwste aanwinst: de mogelijkheid om QR te bestellen via de geïntegreerde kassa af te handelenKassa
-
- Open en sluit registratie
- Eigen inlog medewerkers
- Verschillende kassa mogelijk per locatie
- Kassa visueel met plaatjes en menu’s in te richten
- QR bestellen
- Kiosk bestellen
- Pinkoppeling
- Bar tegoed mogelijkheid
Website
Website
De wereld wordt meer en meer digitaal. Uw website moet dan ook meer kunnen dan alleen de weergave van openingstijden, lesroosters en lidmaatschapsopties. Via de verschillende iframe of API koppelingen tussen Dewi en uw website kunt u een stap verder gaan.
Leden kunnen direct abonnementen afsluiten of losse bezoeken boeken en betalen. Verder in combinatie met de google tag manager integratie is zelf te analyseren welk kanaal de meeste inschrijvingen/reserveringen oplevert.
Website
- API koppelingen
- iFrame koppelingen
Online Betalen
Online Betalen
Door middel van een koppeling met een van onze betalingspartners is het mogelijk reserveringen online te laten betalen via een iDeal koppeling. Deze koppeling is zowel voor reserveringen als openstaande vorderingen in te stellen. Binnen Dewi is het mogelijk om dit zelfs per product te bepalen.
Online betalen
– Koppeling met betalingspartner
– Alle online en instore betalingen mogelijk voor reservering
– Alle online betalingen mogelijk voor debiteuren
Binnen Dewi online is het mogelijk om op drie verschillende manieren te communiceren met uw klanten. Via de klantenkaart kan er rechtstreeks naar de klant gemaild worden. Stel een klant is haar schoenen is vergeten en u wil dat graag laten weten.
Daarnaast is het met onze tools mogelijk om een vooraf geselecteerde groep eenmalig of periodiek een mail te sturen. Bijvoorbeeld een nieuwsbrief naar alle leden die afgelopen maand een bezoek hebben gedaan Als laatste is via onze vestigingsinstellingen in te stellen welke mails er automatisch worden verstuurd. Denk hierbij aan een afspraak bevestiging, een les herinnering of een betalingsherinnering. Voor alle mails is het mogelijk om een mailtemplate aan te maken, zodat u hier efficiënt te werk kan gaan.
– Klant mailing
– Groepsmailing
– Automatische mailing
– Mailtemplate mogelijkheid
– Push bericht app mogelijkheid
Debiteurenbeheer
Debiteurenbeheer
Betalingen van reserveringen en contracten kunnen in Dewi online op verschillenden manieren worden ingesteld. Contracten gaan vaak via een incasso, daarvoor heeft Dewi online een incasso module waar via een paar stappen een incasso (SEPA) bestand gemaakt kan worden die ingelezen wordt bij uw bank. Door middel van een mutatie bestand kunnen ook de storneringen worden ingelezen. Mochten de betalingen langer open blijven, dan worden via het debiteurenbeheer herinneringen verstuurd of het laatste bestand voor incassobureau.
Daarnaast kunt u ook betaal verzoeken versturen op basis van iDeal, door middel van automatisch versturen van een factuur met iDeal betaalverzoek. Hier kunnen vervolgens ook de herinneringen automatisch verstuurd worden bij uitblijven betaling. Dit scheelt u waardevolle tijd.
Bij losse reserveringen is het natuurlijk ook mogelijk om klanten eerst te laten betalen via iDeal voordat de reservering definitief is en zij toegang krijgen tot uw faciliteit.
Debiteurenbeheer
– Automatisch Incasso optie
– Automatische storno verwerking
– Betalingsherinneringen instelling optie
– Facturen mogelijk
– Groepsfacturen optie
– iDeal betalingen
– Verplicht vooraf betalen optie
Toegang
Toegang
De toegangscontrolemodule geeft u volledige controle over wie er uw locatie binnen mag en een real time overzicht wie er binnen is, op ieder moment. Klanten worden desgewenst ontvangen door middel van een welkomstscherm met instelbare informatie, zoals een welkomstboodschap. Wanneer toegang niet is toegestaan, dan wordt getoond waarom dit het geval is, bijvoorbeeld omdat uw locatie te druk is óf de klant loopt achter met zijn of haar betalingen. De openingstijden zijn flexibel uit te breiden, zelfs 24/7 is mogelijk. Daarnaast kunnen specifieke tijdszones worden ingesteld voor bepaalde abonnementen, om zo zelf de gewenste drukte per tijdszone te controleren.
Toegang
- Automatische bezoeken registratie
- Check op geldigheid abonnement
- Bijwerken strippenkaart