Selfservice
Wat zijn de mogelijkheden?
Door middel van de handige opties en functies kunnen klanten gemakkelijk veel zaken zelf regelen met één druk op de knop. Hierdoor worden uw bedrijfsprocessen verplaatst en kunnen de medewerkers zich focussen op andere taken. De selfservice opties zijn geïntegreerd in de tools.
Klik hieronder op de blokken voor meer informatie
Online Reserveren
Online horeca bestelling
Online inschrijven
Online Persoonlijk profiel inrichten
Online Familie-account
Online Reserveren
Online Reserveren
Een van de laatste vernieuwingen in de software van Dewi online is de mogelijk voor online reserveren. Klanten kunnen door middel van een app of via een link op de website zelf gemakkelijk hun reserveringen doen. De betalingen en bevestigingen worden allemaal automatisch verwerkt zoals deze in de backend zijn ingesteld.
Online reserveren
– Arrangementen reserveren
– Groepslessen reserveren
– Automatische bevestiging mogelijkheid
– Automatische e-ticket mogelijkheid
– Online betalingsmogelijkheid
– Aanbetalingsmogelijkheid
– Annuleringsregeling
– Losse activiteiten reserveren
Online horeca bestelling
Online horeca bestelling
Om wachtrijen te voorkomen in de horeca is er de mogelijkheid om via een QR-code of Kiosk (bestelzuil) te bestellen. Klanten kunnen vanuit hun tafel een QR-code scannen met hun smartphone. In de overzichtelijke bestelstraat maken ze hun keuzes en kiezen ze bijvoorbeeld voor extra slagroom bij de chocolademelk. De betaling wordt meteen via iDeal geregeld, na betaling komt er een bon bij de bar terecht. De klant krijgt een sms wanneer de bestelling klaar is, en kan deze ophalen bij een afgiftepunt of deze wordt gebracht door een medewerker. wat u wil. Het QR bestellen is de ideale tool om service te blijven verlenen en zo min mogelijk verplaatsingen van klant te realiseren.
Online horeca bestellingen
– QR bestellen
– Kiosk bestellen
– Online betalen mogelijkheid
– SMS melding wanneer bestelling klaar is
– Buzzer mogelijkheid
– Tafel reservering mogelijkheid
Online inschrijven
Online inschrijven
De online inschrijven-tool geeft de mogelijkheid voor nieuwe leden om zelf alle administratie-stappen thuis te laten uitvoeren. Zoals het kiezen van abonnement, handtekening zetten, algemene voorwaarden lezen en het ontvangen van een bevestigingsmail. Alles is gemakkelijk uit te voeren door de klant. Dit scheelt veel tijd op uw locatie.
Online inschrijven
– Aparte link per abonnement groep
– Online handtekening
– Accepteren algemene voorwaarden
– Automatisch mailing bevestiging of welkomstmail
Online Persoonlijk profiel inrichten
Online persoonlijk profiel inrichten
Klanten hebben de mogelijkheid om in hun persoonlijke omgeving zelf basisgegevens aan te passen. Zo blijft uw klantenbestand altijd up-to-date en ervaren klanten ook gebruiksgemak en g0ede service. Wat klanten precies mogen aanpassen is per locatie in de backend te bepalen.
Online Persoonlijk profiel inrichten
– Mogelijkheid aanpassen NAW gegevens
– Verzoek wijzigen bankgegevens
– Mogelijkheid profiel foto aan te passen
Online Familie-account
Online Familie-account
In de app of online omgeving kunnen ouders ook de accounts van hun kinderen beheren. Of het nu gaat om de voortgang van de zwemlessen. Betalingen van contributie of bar tegoed storten zodat er iets gekocht kan worden na het sporten. Alles is te beheren door middel van het familie-account.
Online Familie-account
– Betalingen kinderen beheren
– Bar-tegoed storten
– Reserveringen beheren
– Voortgang meerdere kinderen