Processen
Dewi online biedt uiteenlopende functionaliteiten die moeten worden ingericht in de online management omgeving. Hierdoor kunt u flexibel zelf uw eigen processen inregelen en bepaald u welke keuzes uw klanten/leden kunnen maken.
Hieronder vindt u de mogelijkheden die onze software biedt.
Klik op de blokken voor meer informatie
Abonnementen
Klanten
Reserveren
Toegang
Kassa
Website
Leerlingvolgsysteem
Sales en Ledenbehoud
Medewerkers
Rapportages
Abonnementen
Abonnementen
Bij Dewi Online snappen we dat u flexibel wilt zijn in de wijze waarop u de gegevens omtrent bezoekers en prospoects wilt vastleggen. Daarnaast, flexibel met de abonnementen opzet én prijs wilt kunnen zijn, wellicht losse lessen in rekening wilt brengen, etc. . In de online mangement omgeving is dit alles simpel en gebruiksvriendelijk in te richten, waarbij u een beroep kunt doen op de hulp van onze medewerkers. Wilt u alleen op weg geholpen worden of juist compleet ontzorgd worden? Alles is bespreekbaar.
Hieronder een greep uit de variabelen:
Abonnementen
- Minimale looptijd
- Verlengtermijn
- Opzegtermijn
- Standaard startdatum
- Automatisch verlengen mogelijkheid
- Tijdelijke stop mogelijkheid
- Online inschrijven mogelijkheid
– Bezoek instellingen
- Onbeperkt of beperkt
- Dagdelen
- Speciale ruimtes
- Leeftijd
– Specifieke reserveringsinstellingen
– Eenmalige en periodieke betalingen
– Koppelingen met trainingsplatformen zoals eGym, Technogym en Virtualgym.
Klanten
Klanten
Dewi online faciliteert diverse type klanten die in de verschillende branches binnen komen worden. Denk aan prospects, leden, rittenkaarthouders, losse bezoekers en terugkerende bezoekers. Staat uw soort gast er niet tussen, wij denken graag mee over hoe we dit kunnen realiseren
Elke klantentype heeft eigen mogelijkheden en instellingen. Door te werken met verschillende klanten types kunnen we verschillende customer journeys creëren en de juiste rapportages realiseren voor u.
Klanten – crm (dag gasten)
- Prospects
- Leden
- Rittenkaarthouders
- Losse bezoekers
- Terugkerende bezoekers
- Loyalty points
Reserveren
Reserveren
Geen zorgen meer over roosters, agenda’s en boekingen door uw klanten, want het plannen van lessen, activiteiten en evenementen wordt eenvoudig. Dewi online heeft een geïntegreerde, flexibele agenda, die is in te richten op uw organisatie. Groepslessen, combi-reserveringen, één-op-één sessies, teamoverleg en evenementen plant u in en wijst u toe aan bijvoorbeeld trainers en ruimtes, met de daarbij gewenste e-mailnotificaties. Dit geldt ook voor reserveringen met een terugkerend karakter, waarbij rekening wordt gehouden met de beschikbare capaciteit van trainers en ruimtes.
Reserveren – roosters
- Lessen
- Activiteiten
- Afspraken
- Arrangementen & combi reserveringen
- Resources
- Diensren & werkroosters
- Openingstijden van locaties
- ruimtes & activiteiten
- Taken & rooster mededelingen
Toegang
Toegang
De toegangscontrole geeft u sturing en inzicht over wie er fysiek in uw locatie aanwezig is of geweest is. Klanten worden desgewenst ontvangen door middel van een welkomst scherm met een instelbare melding. Wanneer toegang niet is toegestaan, dan wordt getoond waarom dit het geval is. De openingstijden zijn flexibel aan te passen, zelfs 24/7 is mogelijk. Daarnaast kunnen specifieke tijdszones worden ingesteld voor bepaalde abonnementen, om zo zelf de gewenste drukte per tijdszone te sturen.
Toegang – registratie
- Middels QR, magneetpas, RFid, vingerscan, gezichtsherinnering
- Flexibel in te regelen per tijd, activiteit, ruimte locatie of regio
- Keten toegang
- Automatisch bezoeken registratie
- Check op geldigheid abonnement
- Bijwerken strippenkaart
- In te stellen check op openstaande bedragen
Voor de toegangssystemen werken we samen met onze partner PERCo.
Kassa
Kassa
Dewi Online beschikt over een geïntegreerd kassasysteem, dat zeker ook voor de meer uitgebreidere horeca locaties geschikt is. Het kassasysteem functioneert op alle devices en is dus overal makkelijk te gebruiken; voor mobiele toepassingen is er ook een PDA functie. Ook bieden we een QR-bestel functionaliteit en kiosk bestellingen.
Kassa – betalen
Dranken en gerechten zijn met foto’s, omschrijvingen en prijzen in te stellen, voor meerdere locaties tegelijk. Rekeningen zijn te splitsen of bij elkaar te voegen. Betaalmogelijkheden zijn flexibel en kunnen desgewenst worden verrekend met het tegoed van leden of cadeaubonnen en/of vouchers.
- Aansturing van kassa lades, scanners, bonprinters en keuken printers
- Artikelen zijn met foto’s, omschrijvingen en prijzen in te stellen,
- Combi artikelen zoals koffie met gebak voor één prijs
- Met de ketenfunctie voor alle locaties op alle kassa’s te bewerken
- Rekeningen zijn te splitsen of bij elkaar te voegen.
- Betaalmogelijkheden zijn flexibel en
- voor leden kunnen desgewenst worden verrekend met het tegoed van leden
- of cadeaubonnen en/of vouchers.
- Openstaande bedragen van lidmaatschappen betalen
- Tafelmodule cq floor management systeem
- QR bestellen en/of een kiosk te laten bestellen, waardoor de snelheid en de omzet wordt verhoogd. .
- Geldtellen, Dagafsluitingen, Rapportages
- Nieuwe hardware is vaak niet nodig; via de app kunt u gewoon bestaande hardware gebruiken.
- Werkt het internet even niet? Natuurlijk kunnen we ook voorzien in een 4G-oplossing.
Website
Website
De wereld wordt meer en meer digitaal. Uw website moet dan ook meer bieden dan alleen de weergave van openingstijden, lesroosters en lidmaatschap opties. Via de verschillende URL’s of API koppelingen tussen Dewi online en uw website kunt u snel stappen verder zetten en processen integreren. Leden kunnen direct abonnementen afsluiten of losse bezoeken boeken en betalen. In combinatie met de google tag manager integratie is zelf te analyseren welk kanaal de meeste inschrijvingen/reserveringen oplevert.
Website integratie – marketing
- Uw Reserveringsaanbod direct via URL te koppelen
- Online inschrijven
- Online tickets aanbieden
- Online cadeaubonnen aanbieden
- Meten van sales performance door Google Tag manager integratie
- Inbound mail (meldingen vanuit bijvoorbeeld facebook direct in Dewi Online
Leerlingvolgsysteem
Leerlingvolgsysteem
Deze module is een flexibele tool die het mogelijk maakt om een lesprogramma’s met deelprogramma’s & gekoppelde competenties in te stellen. Dit is makkelijk in gebruik voor uw trainers, die zelf tijdens de (zwem) lessen de prestaties van sporters en leerlingen kunnen bijwerken. Geen overbodige administratie meer achteraf maar realtime digitaal vastleggen.
Leerlingvolgsysteem
- Lesprogramma’s
- Deelprogramma’s
- Competenties
Sales en Ledenbehoud
Sales en Ledenbehoud
Dewi online beschikt over een geïntegreerde Sales en leden behoud module, waardoor uw potentiele klanten in een sales “funnel” terecht komen. Binnen deze module worden prospects opgevangen vanuit verschillende promotie kanalen zoals bijvoorbeeld een facebook campagne of dagpas aanvragen op uw website. Eenmaal in Dewi online blijft de prospect in beeld via een specifieke taken structuur die gekoppeld kan worden aan medewerkers en overzichtelijk takenoverzicht. Binnen de sales module is het mogelijk om met clubtargets te werken maar ook individuele targets. Na afsluiten van contract gaan de leden verder met de ledenbehoud structuur.
Sales en ledenbehoud
- Aanvragen direct in beeld in Dewi Online
- Een salesfunnel, zodat u zicht houdt op alle aanvragen
- Taken worden toebedeeld en de doorloop
- Leads verzamelen via iframe en inbound-mail
- Gegevens overzichtelijk in een prospect database
- Strak taken voor proces medewerkers
- Afspraken planners
- Club specifiek in te richten
- Club/medewerkers targets
- Rapportages
Medewerkers
Medewerkers
Medewerkers zijn het gezicht van uw organisatie en hebben binnen Dewi online dan ook een prominente rol. Door alle bedrijfsprocessen goed in te richten ervaart de medewerker meer gemak. U kunt diensten inroosteren met de diensten-module en alle processen zijn zo in te regelen dat ze alleen bij de juiste medewerker terecht komen. Of het nu gaat om specifieke afspraken, een les of een bepaalde taak alles komt op een plek samen: Dewi online.
Medewerkers
Medewerkersrollen en -rechten
- Toegang voor medewerkers – beveiligd
- Diensten
- Medewerker vaardigheden, ten behoeve van roostering
- Medewerkersrooster
- Taken module gericht op medewerker of rol
- Medewerkers koppeling met afspraken, lessen en activiteiten
- Medewerkers sales targets
Rapportages
Rapportage
Intelligentie komt natuurlijk niet zomaar in slimme systemen en apparaten terecht. Het begint altijd met de vraag: Welke data is relevant of zelfs cruciaal voor onze business? De volgende stap is deze data te verzamelen en in kaart te brengen. Uiteraard geautomatiseerd door middel van geavanceerde hardware- en softwaretechnieken die de kunnen koppelen aan internet.
Dewi Online beschikt over meerdere vormen waaronder rapportages kunnen worden getoond. Van een simpel overzicht tot de volledig geïntegreerde Business Intelligence tool van Dgeninous. Een module waarmee rapportages & dashboards kunnen worden gemaakt.
Rapportage
- Print screens & download naar excel
- Instelbare KPI’s & KPI overzichten
- Rapportages via in te stellen zoekopdrachten
- Dgenious (link naar info flyer op onze website)
- Standaard Dewi rapportages
- Eigen leden rapportages
- Eigen abonnement rapportages
- Rapportage software opties met Business Intelligence